دوستان یزدی
سونوگرافی کجا میرین ؟

۲ پاسخ

نیکوکار هست
صنعتی و واردی هم خوبن

درمانگاه فاطمه الزهرا
قیمتش از همه جا مناسب تره
واسه انومالی هم قراره برم دکتر رفیعی

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته نهم بارداری
مامان فندق جان (رونیکا) مامان فندق جان (رونیکا) ۲ ماهگی
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان امیرعلی 🐣💙 مامان امیرعلی 🐣💙 ۲ ماهگی
مامان آریا 🐣 مامان آریا 🐣 ۴ ماهگی