سلام دوستان شما بچه هاتون رو بردین سنجش

۷ پاسخ

به ما گفتن تا اواخر اسفند فرصت دارن و بعد دختر من تنها توی اتاق نمی‌مونه که سوال ازش بپرسن نمی‌دونم چیکار کنم

آره بردم

پس واکسن هنوز نزدن چی

سلام اره بردم جوابشم گرفتم اادم پیش دبستانی

سلام به روی ماهتون.به ماگفتن بعدازعید

سلام بله منم بردم اما هنوز جوابشو نگرفتم

بله دیروز

سوال های مرتبط

مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی