خانما پفک میخورید تو این هفته ها؟

۷ پاسخ

اره من همه نوع خوراکی میخورم

من الان خوردم

همه چی میخورم ولی ب اندازه

آره میخورم گاهی

لطفاً نخورین تورخدا چون من خوردم نوسان فشار گرفتم و نزدیک بود بستری بشم و سزارین اورژانسی خدا به دادم رسید و بستری نشدم اونم توی ۳۰ هفته خیلی ترسیده بودم و گفتم دیگه پشت دستمو داغ میکنم و چیزای نمکی دیگه نمیخورم

دلم بخواد اره

زیاد نخور زردی میگیره بچه

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ریم کوچولو مامان ریم کوچولو ۱ ماهگی