خانوما میتونم پفک بخورم تو ۳۲ هفته؟😫

۱۱ پاسخ

وای عزیزم بخور چه اشکالی داره اخه منم برا جگر هم پرسیده بودم از دکترم گفت میتونی هفته ایی دو بار بخوری

خانمااا وزن بچه نرمالش چقده تو سونوگرافی رشد جنین 27هفته و ازمایش گلوکز نرمالش چقده.. این هفته باید انجام بدم خواستم بدونم

من همین الان یه بسته کاملشوخوردم

من انقدر دلم خوراکی میخواد مخصوصا پفک و کاکائو ولی نمیتونم بخورم بشدت معدن بهم میریزه اسید معدم باعث میشه یه معده دردی بگیرم نفسم بالا نیاد. فقط بخاطر افزودنی

بخور حالشو ببر

آره بابا بخور

وا. دد

اره بخور

عزیزم همه میخورن اما من کلا ی بار خوردم از رفلاکس مردم
چیپس دو سه باری خوردم

اره بابا بخور نوش جون

بخور بابا😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی