خانوما مشکلی نداره پفک بخورم

۶ پاسخ

نوش جان

من ک همچی میخورم

من از اول عاشق چیپس پفک
کرانجی تند بودم خوردم
والا مامانم از اول بارداری میخورد هیچی نشد
همیش الکیه بخور نوش جونت

من ک همچی خوردم 😂نوشابه قند برنج هرچیزی فکر کنی خداروشکر قند و فشارم نگرفتم

نه بابا😂من که درطول بارداری خوردم، این ماه اخرم انقدر همه گفتن ازادی با خیال راحت همه چی میخورم

نه بابا بخور

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان فندق🌱 مامان فندق🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی