خانوما کاکائو مشکلی نداره بخورم؟

۴ پاسخ

من اصلا نمیخوردم میگن بچه بیش فعال میشه
اما این ماه اخر خودمو خفه کردم با شکلات خیییییلی هوس میکنم 🫠

یکم بخور هوست رفع بشه. نمیدونم درسته یا خرافاته میگن بیش فعالی میاره. من دیگه ترسیدم بستنی کیم ک میخورم کاکائو دورشو در میارم

شکلات تلخ بخور ، مفید هم هست

سلام نه مشکلی نداره فقط زیاد نخور بچه پیش فعال میشه

سوال های مرتبط

مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌ونهم بارداری