سونو واژینال رفتم گف قلب تشکیل نشده یک هفتع دیگ وقت داری🥲

۵ پاسخ

زود رفتی عزیزم، ۱۰ روز دیگه برو، خرما و انار و به هم زیاد بخور

انشاالله هفته بعد تشکیل می شع

چند هفته بودی ؟

چن هفنه رفتی

سونو نگفت هفته چندمی!؟هنوز وقت داری الکی نرو سونو..ان شاء الله تشکیل میشه

سوال های مرتبط