۲ پاسخ

من سایمان دوست دارم ولی شوهرم میگه بر وزن زایمانه. دوست نداره

بهترین کار اینه که بری تو سایت ثبت احوال بزنی خیالت راحت شه من قبل اینکه اسمو بگم به همه اونجا نگاه کردم

سوال های مرتبط