خانوما ثبت احوال اسم ملورین میذارن؟ تازگی کسی گذاشته؟

۶ پاسخ

اره

آره میشه منم میخواستم ملورین بزارم اول لحظه آخر پشیمون شدم

اره میزارن دوست من گذاشته

مثلا چرا نزنن ؟مشکلش چیە خیلیم زیباس
نزدن ثبت احوالو رو سرشون خراب کن😂

اره میذارن

اره دوست من اسم دخترشو گذاشت

سوال های مرتبط