۲ پاسخ

خوبه عزیزم نگران نباش

خوبه منم ۸۰ هستم ببین ۱۰۰ به بالا لب مرزی ۱۱۰ میشه قند بالا الان نرمال و خوبی

سوال های مرتبط

مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جانایِ من🍒🫀 مامان جانایِ من🍒🫀 ۸ ماهگی
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 هفته سی‌ام بارداری