بچه ها قندم ناشتا ۵۹ بود خوبه؟

۸ پاسخ

قندتون افتاده خیلی پایینه 59

کلا تا این حد نباید قندت بیاد پایین

نباید قند انقدر بیاد پایین

واای بخوررر یه چیزی.خیلی پایینه.

نه نرمالش 72
چیزای شیرین بخور

نه خیلی پایینه برامن ۷۰بود همش حالت ضعف دارم چیز شیرین بیشتر بخور

خیلی خوبه

نه عزیزم ۵۹پایینه یه چیز شیرین بخور

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۶ ماهگی