سلام بچه ها برا آزمایش NIPT باید ناشتا بود؟

۵ پاسخ

ن عزیزم ناشتایی ندار ، ببخشید میپرسم تو سونو عدد ان تی ریسک داشت یا ازمایش

من ی سقط داشتم دکتر گف اگ باردار شی حتما باید این ازمایش و بدی

نه هر تایمی بری انجام میشه

ببخشید عزیزم اگه مشکلی نداره میشه بگی برای چی میخای این ازمایش و بدی؟

سلام خیر بعداز ظهر هم میشه انجام داد فقط مخصوص صبح نیست

سوال های مرتبط

مامانه زهرا مامانه زهرا قصد بارداری
مامان هدیه خدا♥️ مامان هدیه خدا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سید امیرعباس مامان سید امیرعباس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سوین و دلوین مامان سوین و دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری