۱ پاسخ

شربت پدیا بست خیلی خوبه،داروخونه داره اصلا ضررهم‌نداره البته من دائم نمیدم باهاش بازی کنیدخسته بشه بخوابه من یوقت که بعدازظهرزیادبخوابه شب خوابش نبره میدم نیم تایکساعت بعدم خوابش میبره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی