این حجم بستنی معجون ضرره ؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اناناس نخور

منم دیشب معجون زدم چیزای شیرین مثل بستنی دلم همش میخواد ولی سرده نمیتونم همش بخورم لرز میکنم

وای میخواممم

سلام خانوما من ۵ روز از موعدم گذشته بوده بتا دادم ۱۸۱ بوده به نظرتون میره بالا ؟

هر چیزی به اندازه بخور اشکال نداره

چندتا قاشق کافیه

یاابلفض نخوری

معجون کلا طبعش گرمه
ب خصوص دیگه اناناس و موز و گردو
نخوری بهتره

نه عزیزم بخور نوش جان،ولی میگن آناناس زیاد خوب نیس

مغزیجات و بستنی و باقی میوه ها نه ضرر نداره ولی اناناس نخور اصلا

آناناس بده شنیدم

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی