چطورین خانوما ۵ هفته و ۳ روزمه کی برم سونو؟

۸ پاسخ

چه سخت راه طولانی در پیش داری خدا کمکت کنه

هشت هفته برو

۸ هفته برو

۸ هفته برو بهترین زمان

برای تشکیل قلب اینا هفت هفته به بعد

هفته ۶تا ۸ یا ۹ تشکیل قلب میتونی بری

اولین روز۶هفته برای دیدن ساک

اگه علائم مثل سابقه سقط خونریزی یا هیچی نداری خداروشکر
بزار هفت هفته و چند روز برو

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته هفدهم بارداری
مامان دخترم و فندوقم مامان دخترم و فندوقم هفته چهاردهم بارداری
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری