۳ پاسخ

عزیزم من دکترم اعتقادش اینه که رن حامله عفونت میگیره ..طبیعیه و واقعا همینجوریه من اصلا از علائم هام تو ماه۱ عفونته...تا الانم هست،پماد غیر مجازه نباید بدن ..معاینه که اصلاااا

دکتر قبلیم بهم پماد داد دکتر جدیدم گفت بیجا کرده

برای متخصص رنگ و بوش مهمه
ولی بیمارستان بری اینترن رزیدنتا یا ماما ها غالبا معاینه میکنن که دردناکه

سلام نه معاینه نکرد فقط میپرسه ترشحی ک میاد چ رنگیه و مشکلت چیه

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی