خانمایی که مقاومت شریانی داشتید سلفری هم رفتید یا نه؟

۲ پاسخ

من فشار شریان رحمی دارم اما قبل اینکه بفهمم سلفری دادم

خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023

سوال های مرتبط