۷ پاسخ

۱۱۵۰ بدنیا اومد عزیزم ۳۰ هفته

ابجی اینو نگاه کن ببین مثل شماس یا فرق داره؟؟

تصویر

صدک چیه؟

من صدک بچم پایین بود شبیم دوتا قرص اسپرین میخورم هنوز شنبه نوبت سونو داپلر دارم 😢

من مقاومت شریان رحمی دارم 🙂
ولی هنوز وزن معلوم نمیشه که هفته های بالا مشخص میشه

صدک بچه هاتون چنده؟

من از آنومالی فهمیدم شبی یدونه آسپرین میخورم کافیه؟

سوال های مرتبط