مهم نیس ک عقب بیفته نه خیلی مدرسه های درست حسابی داریم همش مجازیه و بدرد نخور
بله.
1مهرم ب دنیا بیاد یکسال عقبه عزیزم
بله پسرم ۳ مهر به دنیا اومد و ۶ سال تمام رفت پیش دبستانی ، اوایل راضی نبودم ولی الان که رفته مدرسه همکلاسی های کوچکترش و میبینم که چقدر اذیت میشن ، میفهمم چقدر خوبه که پسرم نیمه دومیه ،بالغ تره راحت تر میفهمه و درک میکنه نه من ادیت میشم نه خودش اذیت نمیشه
خب عقب بیفتن قراره چ اتفاقی بیفته ؟
اره عزیزم میشه نیمه دوم حتی اگ ۵مهر هم به دنیا بیان باز نیمه دوم میشن
نیمه دوم خیلی خوبه من بچه اولم نیمه اولی هست طفلکی امسال ۵ سالشه باید بره پیش دبستانی نیمه اول خیلی بده
حتی اگه اول مهر بدنیا بیاد میشه نیمه دومی
اره حتی اگه یک مهر باشه نیمه دومه، خداروشکر من بچم اوایل شهریور بدنیا میاد، من خودم نیمه دوم نیس
اتفاقا بهتر .... به عنوان معلمی میگم که چندسال کلاس اول بودم... مهارت هاشون بیشتر میشه توانایی ذهنی شون بیشتر میشه واقعا بهتره... دختر من شهریور به دنیا میاد ممکن بذارم با نیم دومی ها بره مدرسه...البته بستگی به توانایی هاش داره
ولی تازگیا گفتن تا ۱۵ مهر ام به دنیا بیان نیمه اولی حساب میشن
آره از 31 شهریور به بعد میشه نیمه دوم
اره نیمه دونی میشه ولی من میخوام همون مهر بدنیا بیاد همون بهتر یکسال دیرتر برن مدرسه شما فکر کن به بچه ۴ ساله میخواد بره پیش دبستانی اصلا نمیتونم بشینه سر صندلی چه برسه ۶ ساعتم معلم و تحمل کنه
اره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.