ازمایش قندم ۹۸،بالائه یانه

۴ پاسخ

آره بالا
باید 92 باشه

لب مرزه سعی کن رعایت کنی

نه خوبه

منم همین حدود بود دکترم گفت لب مرز هست باید رعایت کنی که خدایی نکرده قند خون نگیری

سوال های مرتبط

مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هیلدا و فندق🌰 مامان هیلدا و فندق🌰 هفته سیزدهم بارداری