سلام دوستان بنظرتون سونوnt من چطوره ؟

تصویر
۵ پاسخ

منم دقیقا مثل شما بود اسپرین مصرف میکنم

منم اصلا هیچ علائمی ندارم ولی سردخترمم یه ذره تهوع ویکی دوبار بالااوردم اماسراین نه ویاردارم نه علائم

عزیزم شماسونو اولت ضربان نی نی چندبود؟؟

سلام دقیق چه زمانی رفتین برا سونو و ازمایش غربالگری ؟

همه چیز خوبه ولی احتمالا فشار شریان رحمی داری pi بالای ۱ هست برات آسپرین میده

سوال های مرتبط

مامان اهورا🧿🙋 مامان اهورا🧿🙋 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان Artia🩵 مامان Artia🩵 روزهای ابتدایی تولد