۶ پاسخ

من خودم دانشجو هستم اصلا دانشگاه نمیرم فقط منتظرم وقت امتحانات برم امتحان بدم حالشو ندارم

طبیعه بابا

طبیعیه

من به زور میشینم پای پایان نامه بعد با کسلی پا میشم هیچ غلطی هم نمیکنم فرصتمم داره تموم میشه
همش خستم بی دقت شدم مغزم سخت بالا میاد 🥲😪😪

درس که جای خود داره من هیییبچکاری حوصله ندارم🤦🤦😕
تازه شما که ازمن هفته تون بیشتره حق دارید

حاملگی یه خوبی ایی داره اینه ک اگه خودتو هم بزنی به تنبلی، میذاریم به پای حاملگی و میگیم طبیعیه و از حاملگیه😂😂😂


طبیعیه غصه نخور 😂

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری