۵ پاسخ

من بیشتر به سمت معدم فشار میاره
من پاتختی میز ارایشیم میزارم حالت چهارزانو که میشینم راحتتر میتونم درسام بخونم یا بنویسم

اره منم همینطورم فشار میدم مثانمو همش باید برم سرویس

برا من سفالیکه ولی همه فشارش رو دنده ها و معده هست

اره دیگه همنجوریه
سفالیک بیشتر رو مثانه فشار میاره

بشین رو مبل پاهاتم دراز کن

سوال های مرتبط