۲ پاسخ

من دو هفته بعدش و آنومالی چک کردم دیگه دکتر گفته فعلا نیاز نیس

من ده روز بعدش رفتم سونو خداروشکر همچی خوب بود دکترم گفت نیا سرماه بیا ویزیت ماهانه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان بهشت👼🏻 مامان بهشت👼🏻 ۵ ماهگی