۵ پاسخ

اصلا نترس منم بچم 35هفته5روز دنیا اومدش دستگاه هم نرفت الحمد...نگران نباش

ممکنه عزیزم ولی خب مشکلی پیش نمیاد

گلم دختر منم با وزن دو کبلو ۳۴ هفته ۵ روز اومد دستگاه نرفت ، خدا کنه این بچم زود نیاد

نمیره چرا حالا زود به دنیا بیاد

بله عزیزم امکانش زیاده بره دستگاه چون زیر ۳۷ هفته رو میگن نارس

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر مامان علی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی