اصلا نترس منم بچم 35هفته5روز دنیا اومدش دستگاه هم نرفت الحمد...نگران نباش
ممکنه عزیزم ولی خب مشکلی پیش نمیاد
گلم دختر منم با وزن دو کبلو ۳۴ هفته ۵ روز اومد دستگاه نرفت ، خدا کنه این بچم زود نیاد
نمیره چرا حالا زود به دنیا بیاد
بله عزیزم امکانش زیاده بره دستگاه چون زیر ۳۷ هفته رو میگن نارس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.