از 38 هفته به بعد ممکنه بچه بره تو دستگاه؟؟

۱۰ پاسخ

اگه موقع به دنیا اومدن مشکل پیش نیاد چرابره سزارین همون ۳۸ ۳۷ برمیدارن

۳۸ ک‌کامله . سزارین ک همون ۳۸ هفته بدنیا میاد

اگ مشکلی نداشته باشه نمیره..ولی اکثر بچه ها تو۳۸هفته کاملن..خیلی کم پیش میاد

اره ربطی ب هفته نداره مشکلی باشه میره دیگ

از من 37 و2 روز بود خداروشکر مشکلی نداشت

من دخترم الان ۳۶هفته و ۶روز بدنیا آمد نرفت ولی ۶ سال پیش اون‌یکی دخترم ۳۸ هفته به دلیل اینکه کیسه آبم پاره شد و از مایع داخل ریه اش رفت بود ۵ روز بستری شد

بله دکتر من گفت بستگی به عوامل زیادی داره فقط سن بارداری مهم نیست
ممکنه بچه ۴۰ هفته هم به دلایلی نیاز به دستگاه پیدا کنه
ممکنه بچه ۳۷ هفته نیاز پیدا نکنه

اره عزیزم احتمال داره ولی احتمالش هرچی سن بارداری بیشتر میشه کمتر میشه

خیلی نادر پیش میاذ

خیلی کم ولی بله بوده

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری