۲ پاسخ

من ندادم،،وقتی دردش گرفت از همون آمپول بی حسی بهم داده بود ی کم ریختم روش دیگه درد نداشت خداروشکر

عزیزم باید دوبرابر وزنش بهش استامینوفن بدی هر شیش ساعت

سوال های مرتبط

مامان رایـان 👶🏻🩵 مامان رایـان 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان غزل‌ُمهیار🤎✨ مامان غزل‌ُمهیار🤎✨ ۲ ماهگی