۳ پاسخ

یکم آنزیمای کبدت مختله و البته تیروییدت، با این عدد tsh باید حتما قرص لووتیروکسین بخوری اگه میخوردی هم احتمالا باید دوزشو تغییر بدی

قندخون و آهن و ویتامین دی عالیه ولی یکم. تیروئید بالاست و نیاز به پیشگیری و تری گلیرسید هم یکم بالاتره (کمی نشونه کبد چرب بارداریه) غذای سرخ کردنی و ایناتو بزاری کمار حله

اینم هست💙

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان رستا کوچولو مامان رستا کوچولو ۶ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته سی‌ام بارداری
مامان یزدان و دلسا مامان یزدان و دلسا ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد