۴ پاسخ

شاید حرفم باعث شه ناراحت بشین
شما مامانا بچه هااتون کوچیکه ناخن هاتون اینقد بلند کل میکروب تو دستاس بگیرین ناخناتون رو

عزیزم پودری ک دستت هس رو باید بریزی تو قطره درست هم بزنی تا قاطی بشه. بعد ی سی‌سی بده بهش. اگه کم‌خونی شدید داره دو سی‌سی بده بهش

دو سیسی باید بدی گلم شب ها

یه سیی

سوال های مرتبط

مامان ❤️بچهام ❤️ مامان ❤️بچهام ❤️ ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی