سلام اجی خوبین
چهارصد خورده ای بود که من خریدم...ولی یه آهن دیگه پیدا کردم خیلی عالیه بچه اشتهاش باز میشه دیگه اونو به دخترم میدم
من اکر توانایی خریدشو نداشتم حاضر بودم مولتی ندم اما اهن خوب بدم
اخه دوتا از دندونای پسرم با اهن ایروفیکس ک مثلا اونم خیلی خوبه و ۳۶۰ میخریدم سیاه شد و پوسیده
دیشب گرفتم ۵۲۰
۴۰۰ بود
خیلی گرون شدن من دیگه نتوستم بخرم 😔
۴۲۰.
من ی ماه پیش گرفتم ۴۲۰
۴۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.