فردا میرم آزمایش قند ، چیا با خودم ببرم؟

۱۵ پاسخ

بنظر من فقط شوهرتو من تنهایی رفتم خیلی سختم بود حالم بدشد همراه نداشتم

انشالله عزیزمم دعا کن عشقمم

من یکم استرس دارم رفته بودم آنومالی گفتن یه لکه سفید رو قلب جنین هست اکو اینا گرفتن گفتن خداروشکر چیزی نیست به مرور زمان خودش میره ولی باز استرس دارم

فدااتشمم

به سلامتی عزیزم خدا حفظش کنه

عزیزم بچتون جنسیتش چیه

من والا خبر ندارم میگم یعنی بعداز ظهر هم میشع یانه

بشینی روش آب رو بخوری😂

صبح باید بری یا بعدازظهر

زیرانداز

لیمو با خودت ببر یه قطره بریز رو زبونت اگر شیرینی خیلی اذیتت کرد

شوهرتو😁

هیچ چیزی لازم نیست با خودت ببری گلم

چیزی لازم نیست یه پودر با لیوان میدن بهت باید حلش کنی که آب میخواد
یه لقمه با خودت ببر بعد آزمایش اگه گرسنه شدی بخوری

آب خنک چیزی لازم نیست
ناشتا هم باشید

سوال های مرتبط

مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان آریا و الارا مامان آریا و الارا ۱۰ ماهگی