مامانا فردا میرم ازمایش قند باید چیا رایت کنم

۵ پاسخ

اولی ارع دومیش اون شربت رو میخوری من بعدش فطیر خالی خوردم یذره

۳ تا
۸ ونیم یکیش بود برا من یکیش ۹ ونیم یکیشم ۱۰ نیم ادرار یبار

اگه صبح ساعت ۸ ازمایش بدی از ساعت ۱۰ شب ب بعد هیچی نخور تا الان باید یه شام سبک خورده باشی و سعی کن چیزی نخوری مخصوصا میوه اینا آب خالی مشکلی نداره من رعایت نکردم مجبور شدم دوبار ازمایش بدم تو رعایت کن چیزی نخور

هشت ساعت ناشتا باش همین بعد شربت هم نباید زیاد راه بری

هیچی روتین عادی فقط ۱۰ ساعت ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 ۴ ماهگی
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد