فردا میرم آزمایش قند و اینا باید چیکار کنم

۶ پاسخ

سلام منم امروز رفتم فقط ناشتا باش و چیزی نخور

پودر و با آب سرد بخور خیلی خوشمزه میشه 😂

من از ۱۱ چیزی نخوردم
فقط آب میتونی بخوری

۱۰ الی ۱۲ ساعت ناشتا باش غذای سنگین نخور ان شالله ک چیزی نیست

از ساعت هشت چیزی نخور

هیچی فقط هشت ساعت قبلش ناشتا باش و شام سبک بخور

سوال های مرتبط

مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 ۴ ماهگی
مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی