۵ پاسخ

نه ادرار نمیخواد فقط ناشتا باش زود برو که ضعف نکنی کارت زودتر تموم شه اگه دو مرحله ای هستی بین ۱۰تا ۱۲ساعتم ناشتا با

هیچی از الان ناشتا باش تا صبح
بله اولش خون و ادرار و میگیرن
بعد دوبار دیگه ازمایش خون میدی

برنج نون لواش ببری ک تافتون نخور ک قند زیاد نشون میده ماکارانی هم قند زیاد نشون میده

صب ناشتا
ادرار هم می‌گیرین
بعدش ی شکلاتی چیزی تو کیفت باشه ک حالت بد نشه بعد تموم شد آزمایش ها

کار خاصی نمیخواد بکنی
اره ادرار هم میگیرن
فقط صبح ناشتا باش

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی