مامانایی که مبنی واش خریدین راضی هستین؟ تمیز میشوزه؟

۹ پاسخ

من ۴ساله دارم اصلا استفاده نکردم

من گرفتم هنوز استفاده نکردم

من فردولین گرفتم خیلی خوبه

عالیییییه حتما بخرید اون هفته ب همسرم گفتم سه کیلویی برام خرید

اره خواستی بگیری حتما دو قلو بخر عالیه

سوال منم هست

منم برای بچه ام گرفتم ولی هنوز استفاده نکردم انشاالله بدازبه دنیا اومدنش

ب منم بگو دودلم

من خالم گرفته بود خیلی راضی بود
منم گرفتم

سوال های مرتبط

مامان عسلچه👼🍯💛 مامان عسلچه👼🍯💛 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پارسا🌷اریا مامان پارسا🌷اریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی