نفخ و یبوست نشونه چیه ؟؟

۴ پاسخ

هم کم ابی هم کیست هم بارداری ولی نفخ بارداری اروم تره

من قبل اینکه بفهمم باردارم یکسره نفخ داشتم فکر میکردم طبیعی ولی نشونه بارداریم بود
چون منو خیلی کم پیش میاد نفخ بگیره ولی این بار تقریبا یک هفته یکسره کلا سیستم بدنم مختل شده بود حتی معدم بعد غذا کلی ورم میکرد انگار می‌خاست بترکه

تغییرات هورمونی کم آبی بدن استرس

برا یبوست آب زیاد بخور نفخ سعی کن چیزای نفاخ نخوری اذیت نشی

سوال های مرتبط

مامان 🎀پناه کوچولو🎀 مامان 🎀پناه کوچولو🎀 هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته چهاردهم بارداری
منتظر نی نی منتظر نی نی قصد بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته سی‌ویکم بارداری
مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 قصد بارداری