بچه ها تیروئیدم ۴خیلی خطرناکه؟

۶ پاسخ

با دارو کنترل میشه، بهتره به دو الی دو ونیم برسه، منم دارو‌میخورم برای کنترل تیروییدم

ماله منم میگن ۵و۸هس
فک میکنم خیلی خطرناک استرس زیاد دارم

باید قرص بخوری تا پایین بیاد

رنج آزمایشگاه چقدربوده؟

نه دکتر با قرص کنترلش میکنه
منم تیروئیدم ۴ بود ،دکترم واسم قرص داد که تا ۱ماه بخورم و بعد ازمایش بدم که ببینیم چقدر پایین اومده

نه عزیزم قرص بهت میدن کنترلش میکنن منم ۴بود

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری