جواب آزمایشام اومد تیروییدم ۴ هست خطرناکه؟

۶ پاسخ

عزیزم برای ماه های اول باید زیر ۲.۵ باشه، ولی اصلا جای نگرانی نیست منم توی هفته شما ۴.۵ بود. قرص خوردم و اومد پایین

باید قرص بخورید بیاد زیر ۲/۵

من نزدیک 4بودم دکتربم قرص داد

باید بیاد زیر۲/۵

عزیزم توی محدوده نرمال هستی شکرخدا ولی برای بارداری یه مقدار بالاست. زیر نظر متخصص غدد باید دارو مصرف کنید

باید زیر ۲ باشه برو دکتر قرص میده بهت
من نزدیک ۶ بود دارم قرص میخورم

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان ایناس وپسری💓💙 مامان ایناس وپسری💓💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرهای گلم💖 مامان پسرهای گلم💖 ۲ ماهگی