قنداق میکنید نوزاد رو؟

۱۱ پاسخ

نه اصلا حتی دکترا هم میگن نکن تو شکم آزادی بیشتری داره دست و پاهاش تکون میده راحته بعد فکر کن بیاد بیرون نتونه تکون بخوره کم تو شکم جاش تنگ بود؟ عذاب آوره براش اصلا اینکارو نکن

نه اصلا

ارع دائم تا ۴۰روز

انشالله حتما این کارو میکنم

بله خیلی خوبه برای بچه

اره موقع خواب قنداق میکنم خوبه برا کولیکش

حس بدی بهم دست میده بچموکه تو قنداق میبینم نمیتونم تحمل کنم🥲
گاهی اونم شاید بایه پتویی چیزی پاشو میپیچم

خیلی خوبه قنداق من قنداق آماده خریدم

بلللله

آره خیلی خوبه اینکار انجام بده بچه هم استخوانش فرم میگیره هم راحت تر میخابه

بله قنداق خیلی خوبه برای بچه

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱۵ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۱۱ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی