۶ پاسخ

من از دوماهگی گذاشتم

دوماهگیییی

خودم اضافه عروسک اویز کردم بهش

تصویر

از دو ماهگی و خیلی دوسداره

دخترم رو تشک بازی واینمیسته

من براش امروز گذاشتم اینقدر جیق کشید تا بلندش کردم فک کنم زوده حالا

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان ۱۳ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان پرتقال🍊لیمو🍋 مامان پرتقال🍊لیمو🍋 ۱۱ ماهگی