۴ پاسخ

یعنی چی بستری شدم چیزی نگفتن

سلام مامانا انقباض رحم تو هشت ماه طبیعی من نمیتونم بخوابم 😭😭

آره دیگه طبیعیه

ی ان اس تی‌میدادی

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد