۴ پاسخ

منم امروز از صبح زیر شکمم فقط سمت راست درد میکنه،هی درد میکنه ول میکنه بعد دوباره درد میکنه 🤕
چرا اینجوری میشه؟از علائم این ماهه؟

دیگه مواظب خودت باش چون بچه از ماه هفتم هر لحظه ممکنه بیاد دنيا

منم اینجوری میشم

هفت ماه ای

سوال های مرتبط

مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان توکل برخدا مامان توکل برخدا ۲ ماهگی