دوستان شب قبل انتی شام چی خوردید؟

۹ پاسخ

فرقی نداره ک 😕

فقط نفاخ نخور اذیت نشی

اینم میتونه کمکت کنه

تصویر

فرق نداره،من صبح هم رفتم تازه بهم گفتن لازم نیست قبل سونو شیرین بخوری لازم بود دکتر میگه
من فقط صبحونه مربا خوردم

به نام خدا
غذا😂

پیج سونو گرافی دکتر جوکار و ببین همه چی و گفته

عزیزم غذای نفاخ و چرب و لبنیات نخور

غذای نفاخ وچرب نخور،یه غذای سبک بخور،صبحونه هم یه نون وعسلی چیزی بخورکه بچه بیدارباشه

خداخیرت بده
بین همه غضه هام خندیدم😂
دخترچه فرقی داره

سوال های مرتبط

مامان فندُق💙 مامان فندُق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوقم 🩵 مامان فندوقم 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Meylan مامان Meylan هفته هجدهم بارداری