قشنگا شما قبل انتی چی خوردید بچه خوب چرخید

۲۲ پاسخ

آبمیوه انبه جوابه

من صبحش ارده شیره خوردم بعدم یه آب میوه رانی و خرما هم بردم اونجا خوردم

رانی هلو موز

هیچی فقط قبل اینکه نوبتم بشه ده دقیقه گفت راه برو که بچه بیدار بشه و اینکه مثانه خالی باشه

من شیرکاکائوباکیک خوردم هم انتی هم انومالی

میگن بستنی خوبه

باقلوا عالیه

رانی هلو

آب پرتقال که خودم ابشو گرفتم

رانی هلو

ابمیوه شیرین

چندتا شکلات ولی انومالی گفتن آب انبه بهتره

من بامیه خوردم و آبمیوه انبه، بای بای هم میکرد👶😆

بستنی و شیرینی

اب انبه طبیعی

به من گفت کاکائو بخور

شیرکاکائو وشکلات کاکائویی موقع سونو تو دهنم بود 😂

میگن شکلات یا رانی انبه خوبه
چیزای شیرین باید بخوری عزیزم

ویفر شکلاتی و رانی پرتقال

من ابمیوه شیرین خوردم حسابی داشت تکون میخورد

نوشابه

نبات خوردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سرباز مهدی مامان سرباز مهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوقم 🩵 مامان فندوقم 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری