مامانا شما قبل سونو ان تی چی خوردید که بچه خیلی تکون خورد؟؟؟

۱۳ پاسخ

حلیم خورده بودم ولی خواب بود رفتم ۴ تا لیوان کوچیک اب خنککک خوردم بیدار شد

کیک خوردم و راه رفتم

قبل اینکه بری داخل ۵ دیقه قبلش یه رانی انبه قبلش بخور

آبمیوه و کاکائو

آبمیوه

من آبمیوه و بستنی خوردم یکمم پیاده روی کردم

کمپوت آناناس

آبمیوه

خامه شکلاتی هم خیلی خوبه

رانی هلو، لواشک، شیرینی

دکتر ب من گفته بود نیم ساعت قبل اینکه نوبتتون‌بشه شکلات کاکائویی و سربت شیرین یا ابمیوه شیرین بخورین

من ادامس خوردم
چند دقیقه قبل سونو خوردم
تو سونو هم میجوییدم😂

دوتاشیرکاکائو،کیک،چهارپنج لیوان اب،ی رانی هلو😂😂😂😂😂😂😂خودمم در مرز انفجار بودم

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان 🩷بشری🩷 مامان 🩷بشری🩷 ۲ ماهگی
مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وپنجم بارداری