۴ پاسخ

نفس عمیق بکش ی جا بشین به هیچی فکر نکن اصلا

من ب اسیدفولیک حساسیت داشتم اینجوری میشدم بعد ی مدت فهمیدم عوضش کردم خوب شدم
ببین اگه ب چیزی حساسیت نداری برو دکتر

سلام طبیعیه نفس عمیق بکش

هرچی دراز میکشم و میشینم باز همینجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان مامان گیلاس مامان مامان گیلاس هفته بیست‌ویکم بارداری