۱۰ پاسخ

نی نی من از 40 روزگی یکم خوابش بهتر شده یه کوچولو

منم همینطور🥱🥱🥱🥱🥱

شتر درخواب بیند پنبه دانه 😆😆 فعلا حسرتا

دخترم امروز خیلی اذیت میکنه فقط میخواد تو بغل من بخوابه ،نمیدونم دیگه تا کی دووم میارم

الهییی هنو اول راهی🥺

منمممممممممممم😭😵

میگن تا ۴۰ روز بچه شب و روز رو تشخیص نمیده اذیت میکنه بعد ۴۰ بهتر میشه

۴۰ام ب بعد

منممممم 😭😭😭😭

تازه اولشه

سوال های مرتبط