۸ پاسخ

برای من از اول دوماهگی برعکس بد خواب شده تا ۵صبح بیداره

40 روزگی به بعد بهتر میشه

واقعا سخته. استرس هم از یه طرف. آوارگی😢😢

یکم بگذره خودت عادت میکنی و اینکه خودشون هم بزرگتر بشند ،چهل روزبه بعد براش برنامه ریزی کن روزای اول سختت ولی بعد به کارات میرسی

بعد ۴۰روز کم کم روال میشه دخترمن تا یکماه شبا تا صبح بیدار بود ۵صبح میخوابید تازه الان دیگه شبا زود میخوابه برای شیر هر ۲‌.۳ساعت بیدار میشه

پدر منم دراومده

واقعا کاش زودتر تموم شه آسایش نداریم تا بچه میخوابه میخوای خودت استراحت کنی میزنن

منم پدرم دراومدع

سوال های مرتبط

مامان هیرمان(شوپولی) مامان هیرمان(شوپولی) ۵ ماهگی