۹ پاسخ

منم دیگه کلافم😭😭۱۲ شب تا ۶صبح بیداره

وای دقیقا
منم بیدار

ایشالا دوماهگی واسه دختر من واکسن دوماهگیو ک زدیم شب راحت خوابید دیگه یاد گرفت شبا بخوابه

منم بیدارم😴

هیچوقتتتتت😬😂

قبلاً حداقل روز می‌خوابید الان نه روز می‌خوابه نه شب

والا بچه من هر روز بد تر میشه

هنوز اولش دختر 🥺

کم کم بهتر میشن

سوال های مرتبط

مامان هیرمان(شوپولی) مامان هیرمان(شوپولی) ۵ ماهگی
مامان محسن و ثنا ❤️ مامان محسن و ثنا ❤️ ۱۳ ماهگی