خانوما آمپول فشار برای بچه ضرر داره؟

۴ پاسخ

ن عزیزم چه ضرری

آمپول فشار همون هورمون اکسی توسینه، که خیلی کم کم از طریق وارد بدن میشه و باعث میشه کم کم دهانه رحم تحریک بشه و باز شه
هیچ ضرری برای مادر و کودک نداره

نه خب همه دارن میزنن میگن واسه خودمون ضرر داره که دیگه کلا همه دارن میزنن

نه

سوال های مرتبط

مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان نور مامان نور ۱ ماهگی
مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی